• Day 97

ביי ביי אננסים ובננות בחינם

May 26, 2023 in Australia ⋅ 🌙 19 °C

עבר זמן מאז שרשמתי פה אבל קרה די הרבה,
    השבוע הבנו כמה דברים: איך זה מרגיש להיות עובד זר, הגוף שלנו לא בנוי לחקלאות, ושהאוסטרלים אוהבים לעבוד והרבה.
    אבל עם כל היתרונות שהיו בעבודה זה מרגיש לנו לא נכון להמשיך לעשות משהו שאנחנו לא נהנים ממנו, החלטנו שנתחיל לחפש עבודה חדשה ונעזוב ממש בקרוב אבל פחדנו שוב לצאת אל מסע חיפוש העבודה שפעם קודמת לקח יותר מידי זמן .
    מפה לשם אחרי כמה זמן יובי ועילי התקשרו אלינו עם הצעת עבודה בטאונסוויל (רק 40 דקות מאיתנו) לעבוד בפודטראק של פיצה בסופשים שזה אומר לטייל ולראות עוד מקומות ותוך כדאי לעבוד אז זה מושלם בשבילנו.
    סיימנו את השבוע בעבודה והיה כלכך כיף עם כל העובדים האחרים, התחברתי למאקו שהיא יפנית עם תגובות מוגזמות ומצחיקות לכל סיטואציה וסופיה בחורה ארגנטינית שמבינה הומור ישראלי בצורה מושלמת .
    עשינו ארוחת פרידה, והגיעו עוד זוג צרפתים חמוד שגם הכין לנו קרפים לארוחת בוקר 😍
    מפה לשם עשינו את הסופש בחווה, ניקינו וארזנו את שוזי, ולקחנו ארבע אננסים ואנחנו מוכנים להתחיל פרק חדש באוסטרליה .
    היום כבר הגענו עבודה החדשה ויש פה ישראלית שאנחנו מחליפים איתה את העבודה ככה שכבר יותר מרגיע לדבר עם ישראלית ולשמוע איך היה לה .
    המשפחה חמודה מאוד, יש להם שטח ענק עם בריכה ו3 כלבים חמודים.