• Day 113

מבוקשים בHughenden

June 11, 2023 in Australia ⋅ 🌙 18 °C

אזהרה פוסט ארוך במיוחד 🤓

העיירה שהעברנו בה את הרביצה הייתה יפיפיה ומצאנו ספוט עם נוף לאגם מדהים, נהנו מסתם לחיות ולדבר על מה נעשה עד שבוקר אחד קמנו מדפיקות על החלון, המשטרה/מעוצה המקומית ביקשה שלא נישן כאן יותר :( לא התבאסנו יותר מידי וחזרנו לאיפה היה האירוע כדאי לישון ליד הפיצה טרק איפה שישנו שאר הלילות באמצע היום מגיע מישהו אחר מהמועצה ואומר שהוא רואה את הרכב שלנו מסתובב בעיירה כבר כמה ימים ומבקש מאיתנו לצאת מהעיירה וללכת לקאמפר וואנים מסודר לישון בו. אלברט לא הסכים לשלם לנו על לילה שם ואמרנו שלא שווה להוציא כסף על זה אז חיפשנו מקום שאפשר לישון בו בחינם ומצאנו שמורת טבע במרחק שעה מאיתנו שיש גם מסלול הליכה יום אחרי אז החלטנו לנסוע .
    הגענו למקום עם נוף לקניון מדהים ומקום נורמאלי לישון בו שיש גם מלא אוסטרלים פנסיונרים שמטיילים עם ואנים רצינים. בלילה פגשנו חיות מגנבים ובגללל שלא היה זהים אור היה אפשר לראות את הכוכבים ואת שביל החלב 🤩.
    בבוקר עשינו טיול יום חמוד ונהנו מלטייל באה של אוסטרליה משהו שלא ממש חווינו עד היום.
    הבנו שאנחנו נסיים את האירוע הקרוב ואחריי זה נתפטר ופשוט נתחיל לטייל ביבשת ופשוט נשחר כל מה שקשור לעבודה כי זה לא זורם לנו עכשיו. כלכך כיף שתמיד הבחירה אצלנו וחופש הזה גם לתחושת שיחרור .
    אחרי זה נסענו לאירוע הבא בעיירה אחרת שהיא שעתיים מאיתנו האירוע היה די דומה לקודם רק הפעם מירוץ סוסים ולא תחרות . העבודה היה יותר קשוחה ושנינו לדעת שזה האירוע האחרון שלנו .
    הגורל רצה ובסוף האירוע שאכלנו סרטים על איך נתפטר אלברט הביא לנו את הכסף ואמר שלא צריך אותנו יותר, אנחנו חושבים שהוא הרגיש שלא טוב לנו ומשהו באווירה לא היסתדר אבל אין מה להניח הנחות כי זה שלו, אני הרגשתי שזה שפשוט הגורל דוחף אותנו לצאת לטייל ולהפסיק לעבוד ואם עד עכשיו לא היינו סגורים על ההחלטה זה היה סימן קריאה למחשבות .
    חזרנו לטאונסוויל ופגשנו שוב את הבנות בבית שלו התחלנו לחשוב על מסלול לטיול שלנו ומה באלנו לראות ואנחנו מתרגשים להמשך במסע שלנו כאן באוסטרליה מטורף איך הדברים זורמים ומתגלגלים בצורה לא צפוייה .