Water...

November 4, 2023 in Switzerland ⋅ ☁️ 8 °C

De dag begon droog, wat een prettige wandeling over de Baldegg, langs de ruïne mogelijk maakte. De markt bezocht en de kapel waar we niet aan het mooie Hollandse Kabinettorgel mochten komen. Voordien hebben we met z'n 2en koffie gedronken in het theaterkaffee en later met z'n 4en naar huis om zwemspullen op te halen . Ca. 345 treden omhoog.
    Door een kletsnat bos naar het fraaie landhuis museum Langmatt vol met beroemde impressionisten, Degas, Renoir, Corot e.a.
    Minstens een Cezanne wordt volgende week geveild om de kosten van de renovatie van deze voormalige woning van Brown (-Bovery; ABB) Mogelijk te maken.
    Na dit brokje cultuur naar een gratis openlucht warmwaterbron langs de Limat: onze kleding onder een paraplu op de grond en dan in het warme water. Glaasje wijn erbij - door onze vrienden meegesjouwd- een heerlijk uurtje ( het vernieuwde bad kost anders 50 euro pp.)
    Maar niet denken aan verregende kleren die we daarna weer aan moesten. Gelukkig stopte de bus naar huis vlakbij.