10. Hol Chan Marine Reserve

March 12, 2023 in Belize ⋅ ☀️ 27 °C

Hüt dörfe mir mau chli länger pfüüsele. Es geit ersch am 10ni ufd Schnorchutour.
    Di hütigi Tour geit is Hol Chan Marine Reserve. Hol Chan isch es Maya Wort und heisst soviu wie kleiner Kanal.
    Z mesoamerikanische Riff erstreckt sich über 1'000km vo Honduras bis Mexiko und zwüschedrin gits Passage dür z Riff düre. Und Hol Chan isch äbä ah so eire gläge.
    Für dört dörfe ga z schnorchle muesme ä Gebühr zahle. Ds Büro isch es schwimmends Huusschiff wome muess ga zahle. Sehr speziell.
    Ds Hol Chan Marine Reserve besteit übrigens sit 1987 und isch öppe 40 km2 gross.

Mir si nach öppe 5 mau Schnorchle so richtig "Streichfähig" gsy.😂 So würds ämu z österrichische Päärli usdrücke womer gester bim Touche hei kennenglernt. D Manu und dr Röbi si hüt bim Schnorchle oh derbi gsy und mir hei e mega gueti Zyt gha mit ihne.

Bim Schnorchle heimer gloub fasch aus gseh wasme nume cha. 😍
    Schildkröte 🐢, Adlerroche, Barracudas 🐟, Haie 🦈, Hummer, Stachuroche, Tintefisch 🐙, natürlich wunderschöni Koralle 🪸 und di schönste Fischli 🐟😍🥰.
    Z absolute Highlight si aber Manatees gsy, Seechüeh. 😍 So ungloublech luschtigi und chilligi Tier, es wahnsinnigs Erläbnis die Tier ir freie Wildbahn dörfe z gseh.

Mir hei zwöi ganz cooli Tourguides gha, Ramiro und dr Shaw. Si hei üs ganz viu tolli Sache chönne zeige und mit spannende Geschichte i dr Pouse ungerhaute. Dr Ramiro isch bispiuswiis Speerfischer und geit ga Hummer fah. Är toucht bis zu 35 Meter töif und cha bis zu 2 min d Luft anne ha. 😅😳

Mir si no bimne Ort gsy wo e Fischer, er isch mittlerwilä 75+, sitr 12i isch jedä Tag sini Muschu Fäng het is Meer gheit.
    Ds isch e waaahnsinnigi Mängi a Muschleschale wo dört liege. Ganz Krass... 😳

Am Abä gniesse mir natürlich, wie chönnts oh anders si, dr Sunneungergang 😂🥰. Hüt bechöme mer no Gesellschaft vor Manu und em Röbi. Zämä gömer de no öppis ga Znacht esse.