Belize & Mexico (Bacalar)

March 6 in Belize ⋅ ☀️ 27 °C

Hej alle,

Det er efterhånden lang tid siden vi har lavet en opdatering herinde, men der sker så meget og jeg har været syg on/off siden vi forlod Belize.

Caye Caulker I Belize var virkelig skønt - her kom vi helt ned i gear, hvilket øen også er kendt for med deres motto "go slow". Det sagde de lokale tit til os, hvis vi gik hurtigt. Vi fik set øen, badet, slappet af i en hængekøje, snorklet to gange, festet og slappet lidt mere af. 😎 Vi snorklede med hajer, fisk, skildpadder, rokker og fik set en del koraller (de har verdens 2. Største koralrev).

Efterfølgende tog vi til Mexico igen med færgen d. 6. Marts, hvor vi mødtes i Bacalar med Jonas og Josefine fra starten af vores tur. Den boede vi sammen med i tre dage - super hyggeligt. Her var vi på en masse vandaktiviteter, hvilket området er kendt for - Helt blåt, klart vand. Virkelig flot. 🤩

Herefter tog vi videre til Akumal, men det var ikke en succes - desværre. Og jeg lå syg på værelset. Nu er vi kommet til Cancun og jeg har været en smut forbi lægen, så det skulle gerne gå i den rigtige retning nu. 🤞

Varme hilsner
    Emma og Ida