Hanmer springs

September 30, 2016 in New Zealand ⋅ ☀️ 7 °C

Verslapen? Kan dat als je op vakantie bent? Niet echt toch... wekker wel gezet, maar gewoon doorheen geslapen. Met als gevolg dat we om half 10 wakker werden. Tijd om direct maar op te staan. Na het water weer aangevuld te hebben en alles opgeladen konden we er weer tegen aan. Op naar Hanmer Springs. Daar zouden we nog een mountainbike trail meepakken. Weliswaar niet een hele lange of moeilijke route, maar alsnog een mooie om te rijden! Nadat ik mijn energie kwijt was en Daan nog niet, pakte hij nog even een moeilijkere route en ik zou even heerlijk van de zon gaan genieten. Na ruim een uur was Daan uitgeraast en konden we op zoek naar PJ's Burgers. Een aanrader volgens de tomtom. Dus op zoek, de tomtom zei nog 70 m tot eindbestemming. We moesten dus in die buurt zijn. Maar nergens kunnen vinden... dan maar naar Monteiths, een leuk, gezellig restaurant. Echter toen we er naartoe liepen kwamen we erachter dat PJs burgers geen restaurant was, maar een soort snackbar met een paar picknick tafels buiten😂. Monteiths it is then🖒. Hier hebben we heerlijk gegeten! Daarna weer terug gereden naar de trails, omdat vlak naast het begin hiervan een gratis campground was, waar we maar al te graag gebruik van wilden maken😄. Slaap lekker!Read more