Satellite
Show on map
  • Day 48

    Armenia

    February 19 in Colombia ⋅ ☁️ 27 °C

    Danas idem sa busom u glavni grad departamenta Quindío, Armeniju.
    Jer još uvijek mislim otići u Amazonu, hoću si kupiti dugu odjeću od materijala, kroz koji komarci ne mogu pikati.
    Jer je Armenia veči grad, idem tu u potragu.
    Vožnja traje od prilike sat vremena i košta COP 6'000, kaj je od prilike CHF 1.15.
    U Armeniji je toplije nego u Salentu jer je nije tak visiko gore ko Salento. Ovdje ima ljudi koji žive na cesti, puno auta i motora.
    Nisam nigdje našla pravu trgovinu sa takvom odječom koju sam tražila pa sam po podne otišla u park. Prošetala sam se, polizala sladoled i poslje na trgu popila sok od mandarine.
    Otišla sam oko 5 na bus za Salento i poslje večere sam otišla u krevet. Nadam se da budem negdje drugdje našla opremu za đunglu.
    Read more