Sámara

• 2,201days
  • 0kilometers
  • Fahrt nach Sámara

April 7, 2018 in Costa Rica ⋅ 🌙 6 °C

Am 4:50 Uhr am morge bin ich mit em öffentliche bus zrugg nach San Jose gfahre. San jose isch en knotepunkt im land und recht wichtig für alli wo mit em öv unterwegs sind. Nachdem mer im bus min sitznachbar 1000 kompliment gmacht und mich grad na uf en joint ihglade het, (woni natürlich abgnlehnt han 😂) bin ich guet in San Jose ahcho. Nach em usstige hani die lüt dete gfreget wo min ahschlussbuss nach Sámara fahrt. Die hend mich anen taxifahrer verwise womi uf die ander site vo de stadt het selle bringe. Im taxi het de gueti maa, die ganzi ziit vomene "huelga" in san jose gredet. Nach emene ziitlich hani denn au verstande das "huelga" streik heisst und bis am mittwuch kein einzige bus meh nach Sámara oder us dere stadt fahrt. Denn het de taxi Chauffeur ahfange organisiere. Telefon hie und her, het mer s telefon sogar wiiter geh dassi mini situation chan erklere aber streik isch halt nun mal en streik.
    Also het er mich mit sim taxi uf San ramón gfahre. Werend de fahrt, wo ca. 1 stund duret het, het er mir en ahschluss bus buechet.
    In San ramón het mich de busfahrer scho uf mich gwartet und gfreget öb jetzt ich die melina seg wo uf Sámara muess. So bin ich vo taxifahrer und bus chauffeure dur s land begleitet worde. Ich bin sehr froh gsi wonni denn endlich in Sámara ahcho bin und vo mine gasteltere abgholt worde bin.
    Mini befürchtig, dass die ganzi reis vo puerto viejo nach Sámara es stuck türer wird als plant het sich denn au bewahrheitet. So hani würkli es halbs vermöge usgeh. Aber schlussendlich bini guet ahcho und freu mich jetzt da ganz viel neus z erlebe.

Sámara, erste Ihdruck

April 15, 2018 in Costa Rica ⋅ ☀️ 13 °C

Nach de ahstrengende fahrt am samstig han ich mich jetzt guet am neue ort ihglebt. In sámara wohn ich bimene junge ehepaar mit emene 2 jährige meitli.
    D Wendy und de Marcos sind ursprünglich vo San Jose und erst vor öbbe eim jahr nach sámara züglet. Sie sind mega lieb und da sie d yoga Lehrerinnen vo de schuel isch, bin ich die wuche scho richtig sportlich gsi. D schuel isch wieder recht näch und z fuess i 10 minute erreichbar. Will ich aber langsam recht fuul worde bin, han ich mir für die ziit da es velo gmietet und düse jetzt mit dem durs dörfli. S schuelhuus liht direkt am meer und alli klassezimmer sind mit air-conditioner usgstattet. De strand isch, im gegesatz zu puerto viejo, riisig und s wasser es bitseli kälter. Am strand hets wildlebendi Hünd und ross. Vor dene hani aber es bitseli respekt, wenns mit vollgas über de strand renned.
    D natur unterscheidet sich extrem vo de karibik küste. Es het da vo de hitz uströchneti felder und d wälder sind kei tropischi uhrwälder meh, sondern eher trockeni buschlandschschafte.
    Am abig isch immer chli öbis los und im gegesatz zu puerto viejo sind da d ticos (die iheimische vo costa rica) au im usgang.
    Gester simmer amene einsame strand go grilliere und die wo hend chöne sind go surfe. De ganzi strand isch übersäht gsi vo eisiedler kräbsli und drum het mer immer chli mösse ufpasse wo mer ane staht.
    Min erste ihrduck vo sámara isch also sehr positiv und ich freue mich uf die nägste wuche.