Phnom Penh

January 22, 2020 in Cambodia ⋅ ☀️ 33 °C

Gmüetlich entspannemer no die letste Minute i de Lobby vom Hostel bis mir e langi Busreis nach Bangkok händ. Plus (minus) 17h im local Sleepingbus.

Eigentlich wäret mir ja scho z Thailand, hettet mir as Chinese-Neujahr denkt. Natürlich isch i de letste Täg alles usbuecht gsi. Drum händ mir au e Nacht in Phnom Penh verlängeret und hend am 1 Tag in Rueh die zwei Musee chöne besichtige.

Au nachere Nacht drüber schlafe simmer immernochli bedrückt und trurig. Was in Kambodscha vo 1975-1979 passiert isch, isch sehr erschreckend! Massemord, die eigete Lüüt hend enand ermordet. Döt, wo vieli schlimmi Sache passiert sind, sind hüt die zwei Musee. Miteme Audio guide uf Dütsch chamer durelaufe und wird gnau informiert. Sehr spannend und glichzitig wahnsinnig trurig gsi.

A eusem zweite Tag hemmer eus defür en Tag im Pool vomene Luxusresort gönnt. D Backpackers schlafet im 5.- Hostel und de Tag dur im Luxushotel chli im Pool am bädele - so laht sichs läbe.🌞🙂

Da d’Lea am chränkele isch, hemmer eus entschiede 5 Nächt in Bangkok z verbringe demit sie richtig gsund wird für d Philippine.

Bis bald, wieder Mal in Bangkok 🙂 🚍