George Town / Coronavirus

March 17, 2020 in Malaysia ⋅ ☀️ 28 °C

George Town isch e Künstlerischi Stadt in Penang (Malaysia). Ah jedem Ecke sind wunderschöni Kunstwärch (Street art) z finde was de Charme vo dere Stadt usmacht. Die Iheimische, hauptsächlich Moslems, sind sehr offe, hilfsbereit und fründlich. Eusi 3 Nächt hemmer ih zwei verschiedene Hotel verbracht. S erste isch chli usserhalb gsi und s zweite zmitzt im Indian Viertel.

Bi 35 Grad d Stadt erchunde isch nöd immer so ahnehm gsi, drum hetts zwüschetdure Kafi- oder Shopping-Pause brucht ☺️.

En Usflug uf de Penang Hill hett au nöd dörfe fähle. Döt hemmer sogar wildi Affe gseh. 🐒

Eigentlich wäremer jetzt unterwägs is Landesinnere uf e Teeplantage. Da gester aber de Notstand ih de Schwiz usgruefe worde isch und alli Schwizer luut EDA sofort söllet hei cho, hämmer eus entschiede via Bangkok am Dunstig heizflüge.
    De Flug buecht und e Stund spöter isch er cancelled worde. D Swiss luegt für e alternative, wielang das cha gah und ob mir jetzt überhaupt no uf Thailand chön ihreise staht ih de Sterne.
    Da ich mich bim reise nöd möcht ischränke, vieli Länder rundume täglich ihri Grenze schlüssed und ich nöd ständig „Angst“ will ha, dassi nüme hei chan, hani entschiede bald hei zcho. Bin froh hani mini Reis vor 3 Mönet gstartet, so viel wunderschöni Sache gse und en huufe tolli Begägnige gmacht. Dankbar für jede einzelni Moment! ☺️

Trotz storniertem Flug gnüssi jetzt mini Täg da in Asie und lahs mir richtig guet gah☺️. Solangi nöd ine Quarantäne muess isch alles guet!

Blibet gsund und am beste dihei.. bis sicher gliii😘