Satellite
Show on map
  • Day 3

    Stressss

    October 29, 2022 in New Zealand ⋅ ⛅ 19 °C

    Daar ging ik hoor een vlucht van 15 uur. Ik ging zitten en voor dat we uberhaupt vlogen sliep ik al. Dat is best knap voor iemand die vroeger al problemen had met slapen in haar eigen bed. Ik heb ongeveer de helft van de vlucht (oncomfortabel) kunnen slapen. Het was constant donker en ik zat in de middelste rij dus heel veel heb ik niet mee gekregen. We kwamen optijd aan in Auckland waar ik precies 2 uur overstap tijd had. Dit bleek te weinig. Ik was al een klein uur kwijt aan uitchecken en mijn koffers controleren. Toen heb ik maar gevraagd waar ik heen moest wat dik 10 minuten lopen zou zijn. Ik maakte er 20 minuten van door 2 keer verkeerd te lopen. Een maal bij de juiste vertrek hal ging ik in de rij staan maar blijkbaar de verkeerde want daar kon ik mijn koffers niet inchecken. Wat er toe leide dat ik nog een sprintje moest trekken naar de andere kant van de vertrek hal om mijn bagage af te leveren. Dat eenmaal gedaan terug naar de douane en uiteindelijk 5 minuten voor vertrek bij de gate. Ik voelde me al niet zo fris na zo lang vliegen, die sprintjes hielpen daar absoluut niet bij. De vlucht naar Christurch was 1.5 uur en verliep soepel. Ik zit nu in Christurch te wachten op mijn laatste vlucht. In de tussen tijd heb ik gelukkig schone kleren aan kunnen doen. Als het allemaal soepel loopt ben ik vanavond kwart voor 6 klaar met het gereis. (8 uur smorgens Nederlandse tijd)Read more