Satellite
Show on map
  • Day 35

    Drukkk

    November 30, 2022 in New Zealand ⋅ 🌧 12 °C

    Deze week was druk. Een groot gedeelte van de velden zijn gemaaid en in balen gemaakt. Deze moesten over verschillende percelen verspreid worden. Alle koeien moesten gemonsterd worden. Dit gaat heel anders dan in Nederland. Hier krijgt de koe een potje toe gepast en hier zal de melk machine een bepaalde hoeveelheid van haar melk in doen. In het lap word hier dan alle informatie uit gehaald. Dit is echt een heel secuur werk omdat je echt niet kan hebben dat je twee koeien in het zelfde bakje hebt. Maar we hebben het door staan nu is het wachten op de resultaten. Ook loopt de verbouwing lekker door. De ramen zijn gezet en ze zijn bezig met de deuren. Een van de bouwvakkers vroeg van de week aan mij. Kun je het wel aan dat je geen deur hebt en met zo'n pipo samen woont. Ik zeg ja hoor kan hem wel hebben. Daarna ben ik gaan melken en kwam ik terug waren ze zo lief geweest om voor mij er een deur in te bouwen.😂♥️Read more