Satelita
Pokaż na mapie
  • Dzień 47

    Wonderland bleek niet zo wonderlijk

    12 grudnia 2022, Nowa Zelandia ⋅ ☁️ 16 °C

    De afgelopen weken zijn mij zwaar gevallen om verschillende redenen waar ik hier niet verder op inzal gaan. Dit heeft mij het besluit doen maken een einde te maken aan dit avontuur. Dit vind ik echt heel vervelend omdat dit toch een droom van mij was en eigenlijk stiekem dacht niet meer thuis te komen. Maar ik ben er achter gekomen dat deze plek en situatie mij niet gelukkig maakt. Ik ben gegaan voor mezelf en moet nu dan ook voor mijn eigen geluk kiezen.

    14 januari zal mijn laatste dag op de boerderij zijn. Ik ben van plan daarna eerst nog tot eind januari te gaan reizen. Omdat ik niet van olan ben weer terug te komen naar Nieuw Zeeland. Ik ben me rustig aan het oriënteren wat ik wil gaan doen. Als jullie dus nog dingen hebben die ik moet gaan zien laat het me weten. En tot snel😘
    Czytaj więcej