Satellite
Show on map
  • Day 83

    DOLfijn

    January 17, 2023, South Pacific Ocean ⋅ ⛅ 18 °C

    Vandaag zijn Juana en ik vroeg het water op gegaan met een dolfijnen excursie. Het was eerst behoorlijk mistig dus was wel even spannend voordat we het water op gingen. Gelukkig eenmaal op het water klaarde het snel op. Bij deze excursie zat zwemmen met de dolfijnen bij in. Ik was zo slim geweest om een copro te huren en heb dus ook onder water met de dolfijnen gefilmd. Helaas kan ik hier dus maar twee filmpjes plaatsen dus dat zal ik zo nog doen. Het water was prachtig helder en de dolfijnen heel interactief. Ik had nog nooit echt gedoken/gesnorkeld. Dus de wetsuit was al een hele ervaring. Toen kwam de eerste duik. Mijn lichaam besloot niet meer te weten hoe ademhalen werkte dus dat was even stress maar kop koel en gewoon rustig blijven. Toen had ik het gelukkig gouw door. Om de dolfijnen geïnteresseerd te houden moesten we zingen, duiken of heel snel rondjes zwemmen. Dit was echt een fantastische ervaring. Ik heb het voor elkaar gekregen er een te kunnen aanraken wat raar aanvoelde. Echt een aanrader om een keer met wilde dolfijnen te zwemmenRead more