Satellite
Show on map
  • Day 91

    Sterren en stenen

    January 25, 2023 in New Zealand ⋅ ☁️ 13 °C

    Tussen onze tours door zijn Juana en ik nog even off road gaan hiken. Dit betekende stenen klimmen. Ergens in mij hoorde ik een stemmetje zeggen dat dat nou niet het slimste was. Maar goed he je moet wat. Alles is goed gegaan maar ik doe het liever niet nog een keer. Ook al was het wel echt prachtig. De laatste avond in Franz was het heel helder. Dus zijn we glowworms gaan kijken. Wat het precies is weet ik niet. Maar het is een beestje en dat geeft licht in het bos. Dus daar gingen we in het pikke donker opzoek naar ieniemienie kleine lichtjes. Op het gevaar op struikelen of schrikken van andere mensen na was dit wel heel gaaf om te zien. Na de glowworms zijn we naar een brug gelopen waar je boven de gletsjer de hele melkweg kon zien. Helaas was mijn camera niet goed genoeg maar dit was echt indrukwekkend dan voel je je echt klein. Dus we hebben dik een uur gewoon midden op de weg gelegen kijkend naar de lucht.Read more