Etappe 1 Rotterdam-Aarschot 138km

July 13, 2017 in Belgium ⋅ ⛅ 18 °C

Vandaag dan eindelijk de atart gemaakt..Vanmorgen bleek al snel dat we wel heeeeel veel bagage hadden en dat allemaal passend in de wagen van Jos.?niet helemaal... dus de reservefiets maar thuisgelaten.
    Daarna kwam Lucas ons escorteren met zijn motot..imposant hoor en Ferdie erachter met de auto gingen we via de Coolsingel en Erasmusbrug naar de Kuip en natuurlijk daar nog een foto. gemaakt.onderweg werden we ook met de Go Pro gefilmd ! ..Inmiddels was t al 10.30 uur en begonnen we echt met fietsen naar Moerdijk..Het ging prima en heerlijk fietsweer en na 1.5 uur bij Moerdijk stond Ferdie en lucas ons al op te wachten en hebben we koffie en taart gegeten.Daarna onze weg vervolgt door brabant en de Bike map route was echt prachtig..rustige landwegen en soms door de bossen..echt mooi
    Gestopt in Belgie na 90 km.voor de lunch en Ferdie kwam erbij gezellig.Weer verder en na de 100 km ging de gang er wel een beetje uit en verlangden we naar een Belgisch biertje..Na 138km en rond 18.00 uur kwamen we bij ons hotel in Aarschot.Prachtig hoor een hele oude watermolen verbouwd tot hotel.maar met oude muren om ons heen.Echt een toplocatie en eindelijk dan de Leffe em Brune gedronken en daarna eten in t centrum
    Lekker stoofvlees en pasteitjes..Al met al een goede dag gehad..de moraal is hoog en we gaan ervoor.Morgen krijgen we de Ardennen erbij..eens zien hoe dat gaat...Dus nu 23.00 uur lekker pitten.