Borgholm

July 18, 2022 in Sweden ⋅ ☁️ 20 °C

We blijven vandaag nog op ons plekje staan. Voormiddag willen we gaan wandelen hier in de buurt en namiddag naar Borgholm fietsen maar ons kennende pakt dat weer helemaal anders uit.

We lopen richting het strand. Eerst langs het beeld van koningin Victoria uit 1938.

Dan zien we een wegwijzer bordje waarop staat, Borgholm 2 km.
    Twee kilometer????? Dat moeten we kunnen lopen. Zullen we?

Ja, we doen het.
    Het wordt een mooie wandeling door het bos en voor we er erg in hebben staan we in de mooie haven van het stadje.
    We wandelen nog wat door de gezellige straatjes en lopen een paar leuke souvenirs winkeltjes binnen waar je uiteindelijk zelden iets vind wat je zou willen kopen 😉

We willen ergens een hapje gaan eten voor we aan de terugtocht gaan beginnen want terrasjes zijn er hier genoeg. De lucht ziet er een beetje donker uit dus we willen ergens binnen zitten maar daar denken meer mensen zo over. We zien bij de restaurantjes de mensen in de wachtrij staan om een plaatsje te kunnen krijgen.
    Wat doen we? Wachten en aansluiten aan een rij wachtenden of naar de camper?

We zijn het er snel samen over eens dat we naar de camper willen gaan voordat de regen gaat vallen. Doorlopen dan maar.

In het bos voelen we al de eerste druppels vallen maar de bladeren houden het meeste nat tegen en zo goed als droog komen we buiten adem bij de camper aan. Ffffffff we voelen onze benen bijna niet meer en zien dat we dik 11.000 stappen hebben gelopen.