Isaba

August 15, 2021 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

Weer terug naar Spanje
    We hebben heerlijk geslapen vannacht en niks geen last van koeien of paarden gehad. Rond 7 uur vanmorgen hoorden we voor de eerste keer weer koeienbellen.

Het was buiten heel mistig en heel stuk koeler dan gisteren en nat.

We waren lui en bleven heerlijk in bed liggen tot 9 uur. Daarna ontbijten en ons ochtendwandelingetje maken naar het restaurantje voor internet verbinding.

Op onze wandeling terug kwamen we de paarden weer tegen die heel op hun gemak weer richting CP liepen.

Het is echt koud buiten en voorlopig zal het weer hier niet echt beter worden. Wat gaan we doen?????? Toch maar de zon opzoeken en weer naar Spanje.

We gaan vertrekken maar zien geen hand voor ogen. Het wordt heel inspannend rijden voor Frits.
    Dan komen we bij Col de Larrau die ons de doorgang naar Spanje moet geven. Er staat een bord op de weg Fermé. Oei en nu. De Col de Larrau is gesloten.

Wat nu??
    We gaan door.
    Hoe hoger we komen hoe mistiger en kronkeliger dat het weer wordt ffffffffffff. En dan komen we langs een gedeeltelijke wegafzetting. Hier heeft een auto in brand gestaan en het is nog niet opgeruimd maar wij kunnen er langs en komen dan boven op de Col aan.
    Geloof het of niet maar als we aan de Spaanse kant aan de afdaling beginnen en door een tunnel rijden zien we aan de andere kant een stralende zon en die gaat niet meer weg.