• Day 21

נדודי צפון 🌅

March 2, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

קמנו לפני נץ החמה בבקתתינו הצנועה בבן גאבו,
    אטאט התחילו השמיים מתבהרים והשמש עלתה בזמנה מבין ההרים הציוריים.
    התארגנו, הודנו והמשכנו אל הפארק הראשון שלנו ליום, מערת הדגים.
    האמת שמלבד אטרקציית האכלה של המוני דגים משתוללים ומקפצים אחד על השני לא היה יותר מדי מעניין.
    מהבריכה אל מפל שהיה נראה לא פחות ממדהים בתמונות, פנטזתי על המים הצוננים וזרם המים ניטח על ראשי, מה קשה הייתה המציאות כשסופסוף הגיע הרגע, הירידה למפל חסומה! הם מאלצים תיירים לצפות מפרגולת עץ! חבלל
    אחרי כזו חוויה מלול הייתה חייבת תיקון ועקבנו אחריה לחוות כבשים וסוסים (?), העובדים התאילנדים נהנים להם ממשחק כדורת מרגש ואנחנו ממשיכים הלאה ללילה בבבאן רק טאי.
    כפר סיני (מקושט מאות פנסינים כתפאורה, גם קצת גימיק תיירותי) בגבול בורמה, עם אגם יפהפה במרכזו, בתי בוץ כתומים נחים על שפלי העמק וניגונים סיניים מהחנויות.
    התמקמנו בחדרים על גדות המים, ישבנו לקרוא עד שקיעתה של השמש, ארוחת ערב, בירות טייקאווי לישיבה מחוץ לחדרים.
    בבוקר נפרדנו לשלום והמשכנו לפאנג אוונג בו נמצא אגם רחב ושובה לב, התמלאנו בישיבה וקריאה למרגלותיו.
    בדרך אל הלילה האחרון עצרנו בבית קפה מעל שדות, ופלגי מים.
    הייתי חייב למלא לי את הצורך של טבילה במים קרירים אז המשכתי עם כיוון הזרימה לנקודת מפגש נחלים שיצרה לגונה רדודה, כשהשמש מרצדת מבעד לענפי העצים מעל, עכשיו אני מבסוט.
    ‏את הלילה עשינו באיזה הוסטל איפשהו במחוז פאנג מפה, שנמצא בדיוק מעל נחל שוצף ובינות הצמחיה הפראית, הצטיידנו בבירות וחטיפים אחרי ארוחת הערב לעוד ישיבת סוף יום בנוהל.
    ‏הבוקר קמנו התארגנו וחזרנו לבסיס האם, פאי.
    • הערת ביניים, לא חולקו נפצים באף אחד מהימים האחרונים כי האוכל היה מורכב בעיקרו מאוכל ואכזבה, אז אני מתרכז בדברים הטובים
    כמובן שכדי למלא את החוסר מיד בהגעתנו ישבנו במסעדה הקבועה שלנו, אום גרדן לארוחת בוהוריים ומשחקי קאבו.
    את היום נעביר כאן בפנאן, וכנראה בשגרת פאי הטובה והזורמת.
    לימים הבאים עוד אין תוכניות, כנראה יוגה וסדנאות, כרטיס טיסה לנפאל מרחף לו באופק ואנחנו נמשיך לחיות את החלום.