• Day 41

טיזר לאנפורני

March 22, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 15 °C

יום נסיעות
    קמנו השכם השכם ליום דרכים ארוך
    אל הסוכנות הגענו בשש וחצי, וניפגשנו עם יאם, הפורטר הנסיך והמדהים שלנו.
    עלינו על וואן שלקח אותנו אחרי נסיעה של 10 דק לעוד וואן שאיתו נגיע לבסיסהאר בנסיעה של שבע שעות.
    נתונים לחסדיו של מעריץ מרוצי פורמולה אחת, שייטנו בין נתיבים לא מסומנים, על כבישי כורכר, מכווצים ומקפצים בספסל האחורי.
    הנסיעה הייתה חוייה, ספק חיובית ספק מאתגרת, אבל הנה אנו יוצאים שוב משאון הכרך כשברקע מתנגנת מוזיקה נפאלית שמרימה את האווירה.
    מבסיסהאר אנחנו צריכים להמשיך את דרכינו בג'יפ 4×4 לג'גט, הכפר ממנו נתחיל לצעוד את הטרק.
    יאם עזר לנו לסגור את הג'יפ ואפילו התווכח בשבילנו כדי שהכל יהיה בתנאים האופטימליים. אנחנו כמובן מאושרים מהדאגה של החבר החדש שלנו, בחור בן 41 עם ילד שכבר עושה את הטרק מעל 25 פעמים ומרגישים שזו תחילתה של חברות מופלאה.
    כמעט שלוש שעות של טיול ג'יפים רציני, בו חלפנו על פני כפרים מנותקים וזוכים לראות את ההרים הגבוהים והמרשימים כשפעם ראשונה בטיול אנו רואים שלג מרחוק.
    מחלוני הדהימו אותי הניגודים בין ההבעות מלאות הפאתוס והבגרות של הילדים ובין השטוטניקיות והמשחקים הפשוטים שהם מעבירים בהם את הזמן.
    בעצירה דחפנו את הראש למפל גבוה ויפה, שפה הוא סתם עוד אחד בדרך, ופגשנו חבורת מטיילים אירופאית.
    סופסוף נסתיימה לה הדרך והגענו לג'גט!
    סגרנו הוסטל, הזמנו א. ערב, שמנו בגדי ים וירדנו כ10 דק במדרגות אבן יחד עם יאם למעיינות חמים.
    המעיינות ממוקמים ממש על נחל שוצף והגענו כשכבר התחיל להחשיך, מילאנו בעזרת הצינור המוליך את המים החמים בריכת אבן והתיישבנו כמו תפוחי אדמה בתרביח מהביל.
    השרירים החבוטים מהנסיעה הארוכה משתחררים בטענוג בכל הגוף, אנו חוזרים לאכול את שבישלו לנו ולשינה מתוקה לקראת תחילת המסע.