• Day 44

Annapurna Day 3- Chame to Uper Pisang

March 25, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 6 °C

את הליכת הבוקר שלנו ליוו חבורת ילדים מקומיים מצ'אמה שהיו בדרכם לבית הספר.
    מקסימים וסקרנים, שיחקנו איתם בקרב חרבות (מקלות הליכה), למדנו לספור עד חמש בנפאלית ואיילת העבירה קורס צילום מזורז.
    בצהריים חלפנו עח פני מטע תפוחים, בערך בגובה 3000 מטר, שבסמוך אליו יש חנות שמוכרת אוכל ושתייה מהנקטפים.
    נפלו דונאטס תפוחים, קרמבל תפוחים, ליקר תפוחים (לכבוד שבת המלכה) ועוד 3,4 ריבות.
    (9.7 פינקליידיז)
    ההוסטל להלילה נמצא בכפר אפר פיסיאנג ונקרא מנדלה, אורן דאג שישארו לנו בו חדרים ועכשיו כשאנחנו מעל ה3 קמ גובה (3,300) צריך לדאוג לכמה דברים.
    יש אנשים שאוכלים כמויות של שום, אנחנו בחרנו בכל זאת בכדורים, ובערב כשלהוסטל מגיעים, עוד כמה עשרות מטרים למעלה אנו מטפסים.
    העליות הקטנות הפכו מתישות במפתיע והלב עובד חזק להזרים את הדם.
    אז עלינו להתיישב במקדש המחודש של הכפר שנבנה בנקודת תצפית גבוה ויפה על הרי האנפורנה 2 ו 3, וחזרנו להתארגן לארוחה.
    ריפילים של דאל באט ושתי צלחות מומו, לקינוח הורדנו צייסר ליקר יחד עם יאם ועברנו לקלפים של סוף יום.