• Day 51

קידושין בגורפאני

April 1, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 15 °C

בוקר טוב בטטופאני
    איילת והדס חזרו בנסיעה לפוקהרה למנוחה ומרפא משיעולים קשים וכאבי ברכיים.
    כל החבר'ה ישבנו לארוחת בוקר ומשחקי קלפים עד שהגיע הג'יפ שהזמנו ולקח אותנו בנסיעה של שעתיים לגוראפאני, כפר שנמצא למרגלות הפון היל ממנו נראה מחר זריחה.
    בנסיעה צפופה עם הנהג הכי זהיר ומקצוען בו נתקלנו (עצר את הרכב כשנכנסו שיחות טלפון), שמענו מוזיקה בסטריאו, התבוננו בנוף הירוק ובפריחה המהממת והאדומה של הפרח הלאומי.
    באמצע הדרך הגיפ נעצר וקלטנו חבורה נפאלית שמפנה אבנים מהדרך, חת ושתיים שינסנו מותניים ויצאנו להדוף את הסלעים.
    בגורפאני התמקמנו בהוסטל גבוה, שברגעים אלו נבלע על ידי ענן ואנחנו נותרנו לדמיין כמה יפה יכול היה האופק להיראות.
    בהפוגת הספורט של הצהריים אורן ותמיר שיחקו כדורסל עם מקומי ושני יוונים, בזמן שנדב ואני התחרינו ראש בראש בסנוקר (כרגיל מתסכל כמה שאני גרוע).
    פתחנו שולחן לארוחת שישי, קנינו שתי יינות וקידשנו, מזל שיש את השבת להזכיר שחלף לו עוד שבוע, וככ מהר.
    שתהיה שבת של שלום, לילה טוב וחלומות ענוגים של קדושה.
    (תמונה של נדב מסניף חמצן מצורפת)