• Day 54

פוקהרה בנחת

April 4, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 29 °C

פוקהרה
    עולם קולינרי נפתח לנו מחדש
    לחמי מחמצת עם אבוקדו וביצים עלומות, פטריות יער רותחות בתוך כרוב, פיצות וקפה טחון מפנק.
    כך החלפנו מחילות מעכברי כפר לעכברי העיר, בין שיטוט להיזרקות בבית קפה, חברים וחברות.
    סופסוף מצאתי חצר מתח מקבילים להוציא את האנרגיות והמחשבות שנאגרות בי ונקלעתי לאימון עם חבורת סוף תיכון שהזכירו לי אותנו בכיתה ט'.
    בוקר אחרי ארוחת ערב הודית, אני הולך לשיעור יוגה עם יעלי, בסטודיו שמשקיף על האגם.
    היה מצויין ואני חוזר מבסוט על הפתיחה של היום, בחדר מחכים לי נדב ואיילת, להפתעתי, גוססים ומכודררים.
    איילת בסשן הקאות עד הערב ונדב מנסה להתגבר על בקבוק מלא מתמיסת מלחים, קלקול בטן ראשון בטיול, ובצורה שלא אופיינית לי בכלל, אני מצליח להתחמק.
    עקב חוסר היענות לארוחת צהריים אני מצטרף לשתי חברות חדשות, מיקה ודריה, שפגשתי רגע לפני בהוסטל (עוד מקרה לא אופייני לי).
    בחזרה בחדר עם שקד ועדי, מנסים להאכיל את החולים באורז לבן, ופותרים תשחץ יחדיו.
    בערב, נדב כבר מתגבר ואנחנו יוצאים להופעה חיה של להקה נפאלית שעושה קאברים ללד זפלין וקווין.