• Day 60

רסטסום פידידי

April 10, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

מסע במורד הקאליגנדקי
    חצי יום ולילה רגועים בפוקהרה, בהם בעיקר התארגנו לקראת הראפטינג, ואכלנו בתאילנדית מאכזבת.
    על הבוקר דפקנו כולם שקשוקה מעולה אצל שלום ויצאנו באוטובוס, 16 חבר'ה לכיוון תחילת המסלול.
    פרקנו את כל הציוד, ניפחנו את הסירות, העברנו הכל לתיקים נגד מים אכלנו והתמנגלנו אחד עם השני.
    שלושה ימים ושני לילות של כיף חיים, הנהר שוצף וקוצף, מאיים להפוך את הסירות, מרטיב ומקפיץ אותנו באוויר.
    מזג האוויר חם והמים שנמסו לא מזמן בפסגות ההימאליה קרים ומרעננים, מזמינים אאותנו לקפוץ ולתת לזרם לסחוף אותנו איתו.
    על הצוות שלנו אחראי גאנו הקפטן, והוא מנווט אותנו בעזרת פקודות פשוטות, משיכות משוט אלגנטיות ויכולות קריאת זרם כמו קרא ספר ילדים נפאלי.
    עוד קפטן על הסירה השנייה, שני מצילים בקיאקי יחיד נהנים לתפוס גלים על הזרמים ההפוכים ואחרון הוא גובי שמשיט את הסירת ציוד שלנו הלאה הלאה.
    על הגדות ראינו שריפת גופה, להקת נשרים מרהיבה מפרקת גאנו שמת במים, כמה מקומיים שמצלמים אותנו ומעט קופים.
    מעבר לחוויה במים, ההפקה של העצירות אוכל והמחנה הייתה מטריפה בפני עצמה, מדורה, שתייה חמה, נרות, פופקורן, קינוחים ואוהלים כשכולנו עומלים יחד עם הצוות על ההקמות.
    להוסיף לזה את האלכוהול שקנינו מראש ו jbl clip קטן בשביל הריקודים ואנחנו על גג העולם.