• Day 76

הלאנגטאנג 5 - קוסאיקונד 1

April 26, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 20 °C

יוצאים מגסטהאוס הבית שלנו בלאמה אחרי דייסות ממלאות וממשיכים לרדתתת
    מדרגות ופיתולים, ואגם קוצף שנמצא עכשיו בשמאלינו, מחזירים אותנו בתלם המוכר לכיוון סוף טרק הלאנגטאנג.
    האקלים חוזר להיות חם ולח ואנחנו נוטפים זיעה מכל מקום.
    עצירת מנוחה אחרונה עם עלמה, מתפנקים על בננות ועל שאר הפיצוחים שניקלו בארץ הקודש.
    פיצול השבילים מגיע ואיתו פירוקה של הרביעייה המנצחת, עלמה טסה לה להודו ואנחנו מאחלים לה את כל הטוב שיש לעולם להציע.
    על כן גם נודה על האווירה הנהדרת, הצחוקים והכיף שהביא איתו הלאנגטאנג בכינוסו את החבורה הלא צפוייה שאנחנו.
    עכשיו כשאין יותר סיבה לא לחזור לאבותינו הקדמונים, הקופים, אנחנו חוזרים למצבינו הטבעי ומתחילים לעלות לכיוון הכפר הראשון באגמים.
    לעלייה כזו לא ציפינו ובמיוחד אחרי ההתרגלות לירידה.
    כמעט בלי לעצור, אנחנו נכנסים למצב אתגרי, כל אחד כובש את הקושי במעין רצון פנימי לחוות התגברות ואנחנו מגיעים להוסטל סנואופול בכפר טולו סייברו.
    "כמו אירופה הקטנה", הכין אותנו דן שישן פה אתמול, ואכן כך הדבר. דרכי ההגעה לכפר נגישות לרכבים מה שמאפשר לו הצע חומרי גלם רחב ורמה גבוהה של איכות חיים. אנחנו מסתכלים על שיפולי הטרסות שיורדות חזרה אל הואדי ובאופק זקופים הרים מושלגים.
    המשפחה פה מקסימה ברמות קיצון, מחזיקים במטבח כמו יצא מקטלוג של איקאה ויודעים להכין אוכל ברמה.
    פה אחד הוחלט על יום עצירה בכפר לפני שנמשיך בטיפוס הרציני לעבר הקרח והאגמים.
    בישיבה על הגג מדסקסים על עברינו בתנועת נוער, על חשיבת יתר ומצליחים לנחש את שבעת פלאי תבל.
    בינתיים נתפנק על האוכל, על קורת הגג שמגנה עלינו מגשמי וברקי הערב ועל יקיצה טבעית.