• Day 126

מתפרווטים

June 15, 2022 in India ⋅ ⛅ 16 °C

פרידה זמנית אך מרגשת מאיילת שעוזבת אותנו לעלות ללה, יחד עם דן ועלמה, להספיק תחנה אחרונה לפני החזרה לארץ.
    אורן עומר אלמוג ואני מתאחדים לכדי חבורה.
    יום בקאסול בו אורן נדרס (עולים לו על הרגל ואפילו קורעים את הסנדל) ואלמוג עומר ואני הגענו למסיבה שבכלל התבטלה, נשארים לשבת לבירה.
    ערב בו יצאנו לתיקלוטי רגאיי בבית קפה, הפלנו שלושה בקבוקי יין (יחד עם ניר ועוד בחור) וקרענו את הרחבה.
    לטוש
    בג'יפ מפנק הגענו לטוש, כפר נוסף בעמק בו העברנו יומיים רגועים.
    עומר ואני דופקים אימון (ויוגה מתיחות עם אלמוג) ואני מסיים בהתרגשות ספר נוסף.
    קשה היה להתנתק מההוסטל וחדר האכילה בשאר היום, נוף פסגות מדהים לפנינו ואווירת היזרקות על מזרונים מול השולחנות הנמוכים.
    יום למחורת אכלנו בוקר ויצאנו להשתכשך במי המפל המקומי. חבל על כל הזבל והבירה המנופצת מסביב, המים היו מרעננים ולא פסקו לזרום לרגע (והזרימו איתם גם את הלייפסטרואו שלי, סימן מאלוהים).
    סיימנו את מסודרים! פעמיים, אחרי שגילינו שנותר לנו עוד את פרק סיום העונה הראשונה שאיכשהו התפספס לנו.
    שוב מלאי קופטות לארוחת ערב ושני בקבוקי יין שהפעם יורדים עם משחק שתייה נדיר וכיף בקלפים.
    מחר ניסע למנאלי, להתכונן לעלייה ללה דאק ולאיילת (דיבור על מפרום בשישי).
    שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על הפרק ההוא שאולי פספסתם בסדרה ההיא.