• Day 264

אוסקה דייז

October 31, 2022 in Japan ⋅ ☀️ 21 °C

אחרי שינה טובה בקטע מפתיע עזבנו את הקאוצ'
    לאייר בי אנד בי חדש, עוד חווית חדר בריחה שמסמן את תהליך הצ'קאין
    בעיקר מה שעושים פה מסתבר זה דטונבורי
    רובע מפוצץ בהכל, ועם תורים לאוכל שגורמים לך לרצות להצטרף מתוך סקרנות
    תמנונים עטופים כדורי בצק, באנים, ברביקיו קוריאני של וואגיו וקובי
    עוגת גבינה הכי אוורירית שאכלתי בחיים וניהלה מולנו מלחמה קשה עד שרק כמעט סיימנו אותה (בגדר הגשמת חלום אבל אוברהייפ רציני)
    בערב, סופש של לקראת הלאווין, המוני אנשים ברחובות ותיירים בכמויות שלא ידעתי שקיימות פה ביפן
    כולם מחופשים, השקעה מטורפת, קוספליי, רעש בלגאנים, כולם פושטים על הסבן אילבן והפמילי מארט ומסתובבים עם בירה ואלכוהול ברחובות.
    סוף סוף יפן שוברת את הנמנום שלה וקמה לחיים מתחת לכיפה של אורות ניאון.
    במקרה אנחנו פוגשים את הזוג חברים האוסטרלי שלנו (מטוקיו), ברחוב בין המוני האנשים שחוגגים, ונהנים איתם לערב של התלהבות מתחפושות ובירה בעמידה.
    ביום, יובי לא מרגישה טוב ואנחנו נחים בפארק מפוצץ בילדים קטנים (איכסה), תופסים פינת דשא שקטה.
    סוגרים טיסה למומבאי, היידה גואה איזה ריגושים
    ערב הבא, פחות אנשים, מתמקמים בכיכר המשולש ופוגשים המון חברים חדשים
    מקוריאה, יפן וגם זוג ספרים, פעמיים קונים לשנינו בירות ואנחנו רוקדים לצלילי בוקסות שירי פופ ישנים.

מקום 1 בתחרות תחפושות
    איש בתוך מצלמת קאנון מצלם ומהגב שלו, על מסך אפשר לראות את התמונה, משוגע.

יום אחרון באוסקה, יום יצירה, קולאז'ים על כריכה של מחברות בפארק.
    צהריים סיבובי טעימות אחרונים של אוכל באוסקה וערב רגוע ואחרון להלאווין בדוטונבורי

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על דמות הקוספליי או הדראג שלכם שמסתובבת ברחובות יפנים בערב בלאווין