TravelerScho sehr speziell. Ech fende d stadt sehr london ähnlech. Emmer weder macht mer de vergliich zu london segs bi de ubahn, parlament, de fluss, d viertel, emmer weder halt. Dementsprechend each ws halt au en stadt wo mer persönlech recht zueseit. Sie esch au sehr lebendig. Zerst weiss mer wie so ned was mache ond nachane chonnt alles so natürlech. Gseh guet ihh wieso es eini vo de beliebtiste städt vo europa esch.
Traveler
Und wie gfaut öich Buda und Pest?
TravelerScho sehr speziell. Ech fende d stadt sehr london ähnlech. Emmer weder macht mer de vergliich zu london segs bi de ubahn, parlament, de fluss, d viertel, emmer weder halt. Dementsprechend each ws halt au en stadt wo mer persönlech recht zueseit. Sie esch au sehr lebendig. Zerst weiss mer wie so ned was mache ond nachane chonnt alles so natürlech. Gseh guet ihh wieso es eini vo de beliebtiste städt vo europa esch.
Traveler
Oudee Brügg hanich mal e Dienstwage vor Kapo Bern krüzt...
TravelerMett em eigene dienstwage vo de kapo bern?