Satelita
Pokaż na mapie
  • Dzień 16

    Lombok

    17 października 2023, Indonezja ⋅ ☁️ 29 °C

    Nach emenä agnähme Flug vo KL si mir am Obe in Lombok (Praya) acho. Mit em Taxi si mir nach Nipah in euses Hotel gfahrä. Wobi s Hotel eher es Motel und s Motel eher e Backpacker-Zwüschestopp isch. Es git nur ei einzigä Indonesier wo doh schafft. Er heisst Eshan und versorgt eus mit Ässe, Trinke, goht mit eus go schnorchlä und macht drbi immer e Spässli. Mit siner Frau betribt er am Strand no e chlis Restaurant wo er am Mittag früsche Fisch, Nasi Goreng & villes mehr ahbietet. Dört hei mirs eus zwoi Täg loh guet goh loh. In dr Bucht gseht mä am morgä villi Wasserschildkröt wo chöme cho Seegras mampfä. Bunti Ketteli und Hose hei mir eus au loh ufschnurä (also d Tanja). Am dritte Tag hei mir (wiä alli Touris) e Roller gmietet und si im Nordä diä bekanntä Wasserfäll go bestunä. Leider het sich Lombok sit Covid nid recht erholt und d Touris fehlä doh. Schade, denn es git würkli schöni Stränd. Aber wenn si voll mit Abfall sind und diä Iheimischä Plastik an dr Stross vrbennä, lockt das au nid würkli ah. D‘Lüt würke e chli verbitteret und villi gäbe sich glich nid müeh zum öbbis an dr Situation z änderä.
    Trotzdem gniessä mir d Zyt doh und freue eus uf euses nögste Abentür…
    Czytaj więcej