• Day 2

Aangekomen op Bali

August 17, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 24 °C

Na weer een voorspoedige vlucht vanuit Dubai zijn we dan eindelijk aangekomen in Bali. Eerst in de lange rij wachten om een Visum af te rekenen en dan op zoek naar de koffers. Al met al gaat het redelijk vlot en onze koffers staan al klaar naast de bagageband. Nu nog kijken of er iemand van Tui voor ons klaarstaat om ons naar het hotel te brengen. Al snel lopen we langs een hele rij mensen met bordjes in de handen met namen erop … en daar staat ook Tui tussen. Een enthousiaste gids neemt ons mee en brengt ons met een klein groepje andere toeristen naar ons busje. Een apart wagentje voor onze bagage en we stappen de bus in….daar gaan we!
    Het is slechts een kort ritje van zo’n 20 minuten voor we bij ons 1e hotel aankomen: Tuban Swiss Belhotel. Het ziet er prachtig uit! Mooie ruime kamers en een balkon met uitzicht op het zwembad met tuin. We trekken snel de nodige spullen uit de koffer en dan is het tijd om even lekker te slapen. Op naar morgen!