Mostra sulla mappa
  • Giorno 15

Dag 15

30 aprile, Portogallo ⋅ ☁️ 13 °C

Ik ben een paar keer wakker geworden van de regen die op de camper kletterde. Maar toen we opstonden was het droog en ook niet zo koud. We zijn zo tegen half 10 vertrokken. Ma en Klara zijn eerst het smalle pad uitgelopen om eventuele tegenliggers tegen te houden. Het pad was zo smal dat er geen auto kon passeren. Gelukkig ging het allemaal goed. We zijn op weg gegaan richting Spanje in de hoop op wat warmer weer. Onder de 20 graden is niet echt een vakantie temperatuur. Op de navigatie hebben we Caceres ingetikt. Dat is ongeveer in een rechte lijn naar het oosten in Spanje. Verder eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. Het was in ieder geval een hele mooie route. Over heuvels en dalen langs enorme wilde bloemenvelden in allerlei kleuren. Af en toe kwam de zon er nog even tussen door. Prachtig. Onderweg natuurlijk weer de nodige stops voor koffie, foto's, lunch enz. Ook nog wezen tanken. De diesel is hier 60 cent per liter goedkoper. En omdat het onze laatste dag met ons vieren is zijn we buiten de camper gaan eten. Nu staan we weer, ja ja , op een rustig plekje maar nu wel boven op een heuvel met zo'n 360 graden uitzicht. Net nog een paar flinke buien over ons heen gekregen maar nu komt de zon af en toe weer door. Vanavond nog met elkaar een spelletje doen en morgen afscheid van elkaar nemen.Leggi altro