Vroeg in de ochtend begonnen wij onze dag met een hike van 12 kilometer met 1000 hoogtemeters! We vertrokken om zeven uur 's ochtends van ons huisje. Tijdens het omhooghiken kwamen we er achter dat het platte Nederland toch wel wat makkelijker loopt😅. Maar we deden het niet alleen voor de wandeling, maar grotendeels ook voor het uitzicht! En dat uizicht was heel erg mooi!
Rond 2/3e van de hike zijn we nog even in het meer op 1800 meter hoogte gesprongen (eigenlijk langzaam in gelopen, want er waren miljoenen kikkervisjes en het was ijskoud😅).
Het was een zware hike, maar achteraf waren we wel blij dat we hem hadden gedaan!
Daarna zijn we terug gegaan naar het huisje en hebben we verder niet veel actiefs gedaan😅Read more