• Day 8

חיכיתי לך בגשם

October 11, 2022 in Montenegro ⋅ 🌧 9 °C

קמנו לבוקר גשום וערפילי. לאחר הצגת כל האופציות הגרועות האפשריות ביום גשום, החלטנו לעשות zip line . סגרנו עם הראשון שמצאנו, שבטעות היה יקר משמעותית מהשני, לי עלו כמובן כל רגשות הפומו האפשריים לעומת יוסי שהחליט שבוודאות זה אומגה הרבה יותר שווה ( הסברים כגון יותר גלישה לאורך הנהר ויותר תלול). בקיצור היה ממש ממש כיף. בעקבות הפומו של אמא היינו קרובים להוציא עוד 90 יורו לzip line הזול, אך יוסי בדרך מניפולטיבית וזולה עצר אותי. הלכנו בהמלצת תורמוס אינפורמיישן לראות 2 אגמים ובית קברות. למעט שלטים ממש מרשימים של אונסק״ו , אפילו ליוסי לא נפלה הלסת ויותר מכך הוא טען שבכל מקום שיורקים בירושלים יש עתיקות יותר מרשימות. הבנות בשלב זה היו הכי יעילות ונכנסו לשנת חורף.
    עקב הגשם המתמשך, חשבנו לחזור לדירה, אך יוסי טען שקודם כל נצא לטיול, קצת נירטב ואז נחזור.
    הבנות המהממות זרמו, אך כרמל הביאה מהלך טקטי ובעזרתה האדיבה של maps me קיצרה את הטיול בחצי.
    קינחנו את הטיול בפינקניק בעמידה תחת עץ וחזרנו לדירה לשנץ , משחקי קופסא וערב סודוקו מאתגר.