• Day 1

Venezia - Cassablanca

September 8, 2019 in Morocco ⋅ ⛅ 31 °C

Dobro jutro!
    .... Ura je 2:15,komaj se sestavim. Čaka me kratek trip v Marocco natančneje Cassablanca El Jadida, Wella destination 2019, yeah :)
    Ob 3:00 štartam iz Slovenskih Konjic proti Celju, kjer sem mi pridruži Mark. Greva proti Ljubljani. V Lukovici spijeva jutranjo kavo in odrineva dalje na parkirišče Orbico d.o.o., tam naju čakajo ostali.
    Ob 6:00 prva skupinska kava pred Italijansko mejo. Pridruži nam se avto primork, kjer zapolnijo Wella team Slovenija.
    Štartamo dalje proti Benetkam. :)
    8:20 že stojimo v vsrti za chek-in. AirArabia tokrat poskrbi za let. Bomo videli kaj nas čaka.
    Zdaj se pa chek-inamo in čakamo na let ob 10:55, vmes pa kavice, trgovinice skratka Italijanske dobrote. Njami :P
    Uf...... Tri urni let je bil kar naporen ampak ni kaj za kritizirat. AirArabia so se izkazali. Hrana malo nenavadna ampak odlična. Pristali smo ob 14:10 po Maroškem času. Na sami carini izpolnimo listek z osebnimi podatki, še Eure zamenjamo ter se odpravimo iz letališča na transver.
    Gremo dalje.... Naj se Wella destination 2019 pričneeeee :)