• Day 2

El Jadida - Beach :)

September 9, 2019 in Morocco ⋅ 🌙 21 °C

Jutrooooo....
    Dan začnemo z obilnim Maroškim zajtrkom, kar pomeni da tudi če želim, ne morem poskusiti vsega. V lobbyju tipična in zelo okusna Arabska kava, nato pa čas za plažo. Valovi (2m), brez sapice vetra, sonce in pesek, danes je dan namenjen za sonce :)
    Plažaaaa...... Top feeling :) doživetje pa tako. Atlatik je res top. Uživamo, martinčkamo se in res smo top ekipa!
    Kot kakšni otroci se podimo po morju in zganjamo norčije v valovih. Fuuul dobr :)
    Ob 13:30 nastopi čas za kosilo, nato pa bazen.
    Ob 16:00 uri nadaljujemo z eventom in z look and learn seminarjem. Predstavijo se nam Top Wella artisti z vrhunskimi kolekcijami.
    Seminar traja do 20:00, nakar nas doleti presenečenje. Bil sem zbran med desetimi udeleženci v teamu Slovenija, kjer si bom jutri ob 10:00 do 12:00 ogledal dogajanje v samem back stage-u z Wella Artistom Aubrey Loots - om. Vrhunsko! Zvečer se sprehodim ob plaži, da zbistrim misli. Kmalu se odpravim v posteljo in res utrujen zaspim. Jutri je nov dan :)

Lahko noč( ليلة سعيدة/laylatan saeida)