• Day 5

Isla Mujeres

October 28, 2019 in Mexico ⋅ 🌧 25 °C

Buenos dias ob 5:00.
    Spet bedima :)
    Danes praznujeva drugo obletnico najine poroke. Počasi vstanema in greva malo po plaži. Počakala sva na sončni vzhod.
    Danes bova obvozila celi otok, saj je zadnji celi dan, ko sva tukaj. Jutri sledi drugi premik in sicer nazaj v Cancun in do Playa del Carmen z ADO busom 😀
    Dan začneva mislim da kar prva, saj ni bilo še nobenega na cestah. Najprej do Delfin dicovery, ki pa sa odpre šele ob 9:00. Zapeljeva se do centra na kavo in do lekarne. Komarji te tu požrejo 😀.
    Glede na to da je v mestu mirno, sva se odločila, da skočiva še na Playa norte.
    Tukaj sva se kopala. Plačala sva za ležalnik pod palmo, ki je mimogrede super. Pogled.... Zavidljiv :)
    Čas da nekaj pojeva. In to kar na plaži ob ležalniku. Jaz sem si privoščil burger, Dejan pa pizzo štirje letni časi.
    Nato pa zopet morje. Danes je dopoldan rezervirano za izležavanje 🏝️🐚🇲🇽.... Okoli 13:15 naju iz plaže prežene rahla nevihta. Vedrila sva kar v lokalu zraven plaže, nato pa se odpeljala nazaj proti hotelu. Najprej sva popila kavo in Coca colo, nato pa tuš.
    Osvežena se odpraviva dalje in sicer Delfin discovery. Dejan me je počakal na razgledni ploščadi, medtem ko sem jaz imel srečanje z delfini 🤩
    Odlična izkušnja🐬.
    Malo sva se rokovala in nenazadnje tudi poljubila. Delfin je kot guma v vodi, gladek, spolzek in nadvse prijazen.
    V Starbucksu sva si privoščila še vsak svojo ledeno poslastico in se odpravila dalje. Ker sva bila v bližini, je bila Punta sur najina naslednja destinacija. Ker pa se dan počasi izteka, sva se odločila, da se še zadnjič odpeljeva do mesta, kjer bova nekaj pojedla. Tukaj kupiva tudi par spominkov in odhitiva nazaj proti hotelu.
    Večer zaključiva ob obali hotela.
    Ob 20:30 zaspiva z novimi, čudovitimi spomini današnjih dni. To je bilo vsekakor najlepše praznovanje najine obletnice poroke.