• Day 6

Isla Mujeres - Playa del Carmen

October 29, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 31 °C

Dobro jutro. Današnji dan začneva z bolečino v duši 😪. Ob 6:00 vstaneva in izveva novico, da mi je umrla babica. Na današnji dan bo vsekakor v mislih z nama. Ker nimava možnosti predhodne vrnitve v Slovenijo, saj sva vezana na letalo, bova to potovanje izpeljala do konca. Danes se iz Isla mujeres seliva v Playa del carmen, kjer bova ostala 3 nočitve. Ta čas bova namenila za raziskovanje Mayevskih kultur in podvodnih jam, katere domačini imenujejo Cenote.
    Pred hotelom pojeva zajtrk, ter se odpraviva v sobo spakirat prtljago. Odideva na recepcijo na check-out ter počakava na taxi da naju zapelje do pristanišča. Ob 9:30 se vkrcava na katamaran, ki naju v 20 minutah pripelje nazaj na Playa tortugas. Od tam, naju na glavno avtobusno postajo odpelje taksi. Avtobusni prevoznik ADO, vozi vsakih 45 minut v Playa del Carmen. Kupiva karto in sploh na rabiva čakati, avtobus odpelje takoj. Odštejeva slabih 12USD, ter se odpeljeva dalje.
    Vožnja traja cca 1 uro in 30 minut. Prispemo v Playa del Carmen na vročih in soparnih 32°C.
    Ko iztopiva iz busa, se nama pred očmi pojavi McDonalds kje na hitro nekaj pojema. Tukaj se slišim z domačimi, kjer ponovno doživim bolečino ob izgubi.
    Sprehodiva se po 5 Aveniji Playa del Carmen ter poiščeva hotel. Postrežejo naju s svežo vodo in Margarito.
    Stopiva v sobo in se odločiva, da danes ne bova hodila na okoli, zato bova ostala kar v hotelu. Odšla sva na bazen, ki je na strehi hotela. Bila sva skoraj sama. Pogovarjala sva se jaz pa sem obujal lepe trenutke in spomine z babico 😪.
    Večkrat sva se osvežila in počivala pod senčnikom na ležalniku. Nato odideva na recepcijo, kjer nama nadvse prijazna lastnica agencije organizira izlet, na katerega se podava jutri. Ogledala si bova slavno Chitzen itzo, eno od mnogih cenot in nazadnje tudi prikupno mesto Valladolid. Izlet bo kar celodneven, tako da se bova vrnila v večernih urah.
    Ker naju je mikalo na plažo, sva se sprehodila po njej in zavila v muzej iluzij, ki je v neposredni bližini hotela. Sprejel naju je prijazen vodič z imenom Vladimir, ter naju popeljal skozi zanimivo dogodivščino samega muzeja.
    Ker sva bila kar lačna, se odpraviva po 5. aveniji ustavila v prvi restavraciji. Pojedla sva vsak svojo pizzo in seveda Coca colo. Ulica živi in to na polno. Majevski bojevniki, moški ki ponujajo heroin in kokain, marijači, spider man in batman, v glavnem ni da ni.
    Ker je ob 21:00 še vedno soparno, sva še skočila v bazen preden ga zaprejo.
    Po celem dnevu, ki je bil kar pester, utrujena leževa v posteljo in zaspima.
    Moje misli tavajo daleč stran 🙏😪♥️.