• Day 15

Punta Cocos - Flamingos ️

November 7, 2019 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Dobro jutro v predzadnji dan Mehiškega potovanja.
    Zbudiva se ob 7:30. Najprej zajtrk in vse ostalo, kar se zjutraj spodobi.
    Po hrani, sva se ponovno odpravila na Punta cocos. Malo z taksijem in malo peč. Tokrat ne po morju, ampak po mlahak, ki so na cestah. Vmes pa ogromno komarjev in midva 🙂.
    Pred nama je hodil prijazen gospod, ki nama je posodil repelent proti komarjem.
    Zaščitiva se in se odpraviva dalje.
    Prispeva na plažo, kjer ni bilo skoran nikogar.
    V daljavi zagledava jato flamingov. Občudujeva jih in fotografirava. Ker še ni bilo preveč vroče, sva se podala na raziskovanje same plaže.
    Prispeva do rta kjer je na eni strani laguna na drugi pa morje. Čudovita narava in ptice.
    Malo se ustaviva in fotografirama.

Danes je sončno vreme brez oblačka, zato je tudi temu primerna barva morja. Rajski pogled na samo plažo in morje.
    Odpraviva se nazaj proti hotelu, ter si v lokalu ob plaži privoščiva osvežitev. Ledena kava in Coca cola. Kaj boljšeg.....

Vroče postaja, zato brž nazaj do hotela in v bazen. Ponovno bova popoldan preživela ob morju in ob bazenu. Malo lenarjena, malo spanja skratka vsega po malem. Pina colada (brez alkohola seveda), Coca cola in kava.....

Lenarjenje, bazen in morje..... POPOLNO.
    Naužila sva se zadnjega dneva na otoku, do popolnosti.
    Na plaži sva počakala na sončni zahod, ki je za razliko od drugih bil prečudovit. Vsak večer je nebo poskrbelo za unikatne barve neba. Res zelo lepo.
    Napotiva se v mestece na palačinke. Njami. Tokrat z arašidovim maslom.
    Odideva do prizorišča včerajšnje zumbe in opazujeva kako plešejo. Odlični ritmi Mehiške glasbe, ponovno poskrbijo, da zamigava. Fuuuuul faaaajn 😀😀.

Večerjala sva v pizzeriji La pinsa ( Tio Pupo Holbox) v centru. Odlične pizze, kot v Italiji, ampak po Mehiško 😊.

Po pizzi, ki je bila odlična, odideva nazaj v hotel. Spakirava stvari in pospraviva sobo. Jutri se še zadnjič na tem potovanju seliva in sicer v CanCun od koder imava v soboto ob 19:55 let v Zürich.
    Med tem ko je Dejan pod tušem, odidem na plažo, kjer poslušam večerno valovanje morja in se zazrem v jasno nebo, katerega osvetljuje luna.
    Hvala Holbox za vse kar sva doživela tukaj. Tako kot je slabo kazalo na začetku, si namana koncu zlezel pod kožo!

Jutrijšnji dan bo potovalno in relaksacijsko naravnan. Več sledi jutri.