• Day 16

Holbox - Cancun (Krystal hotel)

November 8, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Buenos dias Mexcio 😊
    Danes je najin zadnji cel dan v Mehiki.
    Ob 7:15 naju prebudi budila, nakar vstanema in odideva na zajtrk. Sadna bovla z jogurtom in domačimi kosmiči. Nato pa Ameriške palačinke z maslom in Javorjevim sirupom.

Odideva na chek-out in na plaži počakava na taksi, da naju zapelje do pristanišča Holbox. Ob 10:00 se vkrcava na katamaran, ki naju v 25 minutah pripelje do Chiquile.
    Ker je turistov veliko, najverjetneje ne bi dobila kart za avtobus do Cancuna. Zato sva v Chiquili plačala taksi, da naju zapelje in to direkt pred hotel. Vožnja do Cancuna je trajala dobri dve uri.
    Prispemo v zono hotelera.
    Opraviva check in, ter odideva v sobo. V sobi naju čakata dva laboda narejena iz brisač. Zelo lepo in domiseljno. Ko pa pogledaš skozi okno hotela, pa ostaneš brez besed. Tukaj je barva morja božanska!
    Jaz sem bil talo navdušen, da sem spregledal stopnico na balkonu in skoraj padel. Čisto sem bil vzhičen in osupel. Kaj takega!
    Takšne kot so barve na sliki, so tudi v realbosti.
    Hotel Krystal je kot celota zelo velik resort. Ponudba je ogromna. Nekončna bela peščena plaža raztegnjena na t.i. Zona hotelera. Res zelo zelo lepo.
    Ko pridem malo k sebi, odideva na kosilo. Zopet spregledam šipo in se skoraj zaletim v vrata 🤪😂.
    Kosilo je bilo odlično. Bogata ponudba hrane, pijače in slaščic.
    Ker morava jutri zapustiti hotel ob 12:00, sva se odpravila v lobby, da povprašava za kasnejši chek out. Zopet spregledam stopnico in padem v samem lobbyju.
    Dejan se drži za glavo in se mi smeji. Z mano je vse ok.
    Odideva na plažo in v kristalno čisto morje. Noriva med valovi in zganjava norčije. Voda ima 28°C, kar ni preveč osvežujoče.
    Na plaži odtaneva do 17:30 ure, nato pa se odpraviva v sobo na balkon. Sediva na balkonu in občudujeva rajski razgled.

Odločiva se, sa greva malo po glavni ulice cone. Raziskujeva trgovinice in opazujev nočni "lajf".
    Kar hitro se odločiva, da se vrneva v hotel. Odideva na večerjo, nato pa plavat v bazen. Tukaj je vlage dosti več kot pa na lokacijah kjer sva bila. Ne glede na to, da piha rahel vetrič, je vroče.
    Na balonu še posediva cca. 30 minut, kjer opazujeva in poslušava valovanje morja. Zvok naju uspava, zato se odpraviva v posteljo in utrujena zaspiva.