• Day 17

Cancun - Zürich

November 9, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Dobro jutro.
    Za mano je katastrofajna noč. Z nečem sem se najverjetneje okužil, zato sem celo noč prestal na wc-ju. Katastrofa.
    Ampak ker imam moža, ki dobro skrbi za zdravila, je zjutraj ob 6:30 ko ustanem, vse super :).
    Danes imava ob 19:55 let nazaj v Zürich. Hitro vtanem in se napotim na plažo slikat sončni vzhod. Dejan ostane v sobi in spi dalje.
    Današnji dan bova do dobra izkoristila. V hotelu sva se dogovorila za kasnejši chek-out, tako da lahko ostaneva v sobo vsaj do 13:00 ure. Ostali čas bova preživela na plaži.
    Ob 8:00 odideva na zajtrk, ki sva ga pošteno potrebovala, no vsaj jaz ko sem se izžel čez noč 🤪.
    Po zajtrku odidem na plažo, Dejan pa je odšel nazaj v sobo še malo počivat, saj tudi on no konkretno spal čez noč.
    Čez cca. 1 uro je prišel za mano. Skupaj sva se kopala in lenarila na plaži.
    Ob 12:00 uri sva odšla v sobo spakirat in pospravit stvari. Ob 13:00 sva se odjavila iz hotela, ter se dogovorila, da lahko brez problema ostaneva tukaj do 17:00 ure.
    Kljub vsemu sva si lahko vseeno privoščila pijačo in kosilo.
    Do dobra sva se naužila sonca in morja. Zopet prekrasen dan, barve morja, sonce, skratka vse.
    Ker nama še vedno ni dobro v želodcu, nama prijazna strežnica Olivija ponudi domače žganje, na kar upama da bo vsaj malo ok.
    Do 17:00 ure je kar hitro minilo, zato se počasi s taksijem odpravima do letališča.
    Sva kar vesela, da greva domov, saj sva se tokrat do dobra nadopustovala 😊.

Urediva Check in ter carinski pregled. Čas do samega boardinga zapravima v Dutty free-ju. Nakupiva par spominkov, ter se napotiva na gate G53 za Zürich.
    Ob 19:10 nastopi čas za vkrcavanje. Najdeva si svoje sedeže, ter čakava na vzlet.

Mehika je bila najina dolgoletna želja in ja je opravičila svoja pričakovanja.
    Hvala Mexico za vse! Imela sva se krasno in ogromno sva videla. Niti enkrat nisva imela slabe izkušnje z komerkoli. Počutila sva se varno in sprejeto. Ni bilo nodenih zapletov glede hrane, no razen zadnji dan.
    Vse je štimalo! Vsi naprej dogovorjeni prevozi in izleti, vse 😊. Mehika je varna za potovanje.