• Day 2

Tiergarten Schönbrunn

July 9, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 27 °C

Vroče, vroče in šeenkrat vroče. 30°C in brez zaščite proti soncu, super zvečer bova pa jamrala.
    Z linijo U4, se prupeljeva do dvorca Schönbrunn. Iztopiva ter pot pod noge. Sprehodiva se skozi vrt, mimo Neptunovega vodnjaka in vse do kavarne Gloriette. Kričiva po sonci in se usedeva za prvo mizo. Sezujem čevlje, da noge zadihajo. Naročiva Latte macchiato, Coca colo in banana split. Odlična kombinacija. Do dobra izkoristiva senco ter počijeva dobrih 40 minut. Dol je šlo lažje. Sedaj pa zoo. Na voljo sva imela dobri dve uri časa do zaprtja, kar na ma je prodajalec kart povedal, da imava krepko dovolj časa. Na izzi!
    Sprehodiva se skozi zoo in občudujeva vse kar ponuja. Živali sva praktično videla skoraj vse, no razen kita 😂.
    Ker se ura bliža zaprtju, počasi odiddva proti izhodu. V kafiču popijeva kavo in Coca colo.
    Pot do trama naju pelje mimo pavoljona Palmenhause. Velik rastlinjak z eksotičnimi rastlinami. Zaprtli so ga tik pred najinim prihodom.
    Ker sva že krepko čutila noge, se odpraviva počasi proti hotelu. U Linijo U4 in U1, prispeva do katedrale Sv. Štefana kjer tudi iztopiva. Poiščeva najbljižjo restavracijo ker tudi večerjava.
    Kropirjeva kremna juha z gobicami in domači ravioli z špinačo in rikoto. Vse skupaj posipano z parmezanom in kot pika na I, par rezin svežega pršuta. Njami!
    Tukaj napomnim tudi telefon saj sem porabil vso baterijo.
    Sedaj pa je resnično napočil čas za hotel. A kaj ko nisva mogla mimo McDonaldsa, da nebi popila šeene kave in se posladkala z tortico.
    Greva v hotel! 🤕
    Dan zaključiva, prehojenih 21 km in 26.200 korakov.
    Aja pa sonce naju je nabliskalo 😳😳
    Jutri pa počasi nazaj v Slovenijo. Vmes še malo shoopinga in ogled gradov Laxenburg.