A short but fine adventure by Nejc & Dejan Read more
  • 398kilometers

Slovenske Konjice - Lednice

July 8, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 17 °C

Hei hei. Danes štartava kasneje kot po navadi. Zakaj? Hja Dejan rad malo dlje poleži.
    Na vrtu za hišo popijeva kavo, pregledava spakirane stvari.
    Na hitro se oglasiva na Prenovi, da se poslovima od domačih. Ob cca. 9:00 štartava iz Slovenskih Konjic na Češko. Vas Lednice z parkom v katerem se bohoti prekrasen gotski grad podnimenom zamek Lednice. Mimo grede, tukaj sva bila že dvakrat, kar pomeni da je res prelepo. Vožnja poteka preko Dunaja, Breslava in evo Lednice so tukaj 🙂.
    Na poti sončno vreme brez oblačka, prijetnih 24°C, kratki rokavi, prav tako hlače. Vmes pa Coffe to go in osvežilna voda. Gremoooo......, 🚙

Zámecká cukrárna Lednice - hrad Lednice

July 8, 2020 in Czech Republic ⋅ ⛅ 22 °C

V Lednice prispeva ob 12:40. Tukaj je totalna gneča, kaj pa korona ukrepi? No mask nisva videla, razen svojih.
    Zavijeva v zamecko cukrarno (grajsko kavarno), kjer si privoščiva kavo, ohlajeno vodo ter vsak svojo malinino bombo. Mmmmm, oblična kombinacija z kančkom kislosti. Posediva v senci, ter se odpraviva na sprehod okoli gradu. Glede na to, da sva tukaj bila v jesenskem času, je narava v bujnem razcvetu. Urejene grede, vse sveti. Zelo lepo.
    Glede na to, da imava Chek-in na Dunaju ob 15:00 uri, se počasi odpraviva nazaj v Avstrijo.
    Vreme je lepo, rahlo oblačno in vseeno vroče. 🙂
    Pot naju pelje čez vinsko cesto Valtice, kjer se raztezajo polja klasja in nasadi vinogradov. Takoj za mejo postojiva ter spustiva najinega drona v zrak, da posnameva par dobrih fotografij. Res je lepo 💜

Dunaj

July 8, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 27 °C

Navigacija naju pelje okoli riti v žep. Prispeva do hotela Leonardo Wiena, ter parkirava avto v garažno hišo. Glede na to da so garažna vrata zeloooo ozka, se nisva mogla izogniti, da nebi malo popraskala avtomogila, a ni bilo hudega. Odpraviva se do sobe ter nadaljujema najino potepanje po Dunaju. Najprej na podzemno po dvodnevne karte, nato pa via Prater. Malo zabave, kave in norčavosti. Nisva se dolgo zadržala, saj sva kar utrujena.
    Z podzemno, se odpeljeva do Stephans platza, kjer istopiva. Malo se razlejujeva po mestu ter peš hodiva proti ulici Mariahilfer strasse. Zavijeva v Starbucks in si privoščiva najino klasiko. Jaz frappucino Flamingo limited edition, Dejan pa srednje veliko belo kavo. Malo posediva in počijeva. Ker nisva skozi dan jedla nič kaj konkretnega, si v bližnjem kiosku kupiva vsak en kos pice, ki nama ni bila najbolj všeč. Ampak za silo bo že. Ob 21:45 prispeva v hotel. Najprej tuš potem pa padeva v posteljo. Jutri naju čaka nov dan. Malo gradov, živalski vrt, shooping in veliko sonca 🤗🌞🌞.
    Se beremo.
    Noč🌙

Schloss Belvedere

July 9, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 23 °C

Dobro jutro. Prebudi naju budilka in sicer ob 7:45, kar razburi Dejana, saj sva po njegovem na dopustu in ne potrebujeva bujenja. Hja... Jaz nisem takega mnenja. Sva na Dunaju, torej gremo na potem, leživa lahko doma 😂.
    Odideva na zajtrk, popijeva kavo ter že odhitiva na tramvaj do dvorca Belvedere.
    Uau kakšen dvorec. Še vreme se je zrihtalo! Super. Pofotkam ga z vseh strani. V kavarni ob gradu, si privoščiva najino drugo kavo, tokrat Latte macchiato.
    Nato pa na obisk dvorca, ki ni bil nič kaj posebnega. Pogrešala sva staro pohištvo a bile so izključno samo slike. Za 4 €, sva bila zadovoljna.
    Odpraviva se dalje in na poti na tram, zavijeva še v v alpski vrt z rastlinami. Mene je kr grablo, da bi vse skupaj oplel, saj je bilo v gredah vsega i svašta 😂.
    Tram naju čaka, prav tako tudi druga znamenitost. Zdaj greva visoko 😳.

Donau turm / park

July 9, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 25 °C

Dvakrat presedeva na tramu ter prispeva do Dunajskega stolpa. Tokrat zaideva na drugo stran Dunaja čez Donavo. Obilica narave, čudovit cvetoč park s stolpom ki meri 275 m v višino. Najin cilj je višina 170 m z razgledno teraso. Za karte odštejeva 22 € ter se z dvigalom dvigneva do višine. Iztopiva nakar naju nežno poboža topel vezrič. Dunaj je res velik. Ogromno mesto katero se vidi daleč na okoli. Malo postojiha, obhodiva teraso ter odideva. Nastopi čas za kosilo. Na koncu parka je ful zanimiva in s parkom opremljena Kitajska restavracija. To bova!
    Kislo pekoča juha, Pepsi in riž z zelenkavo, rakci in piščancem. Nekaj lahkega. Sedaj pa dalje.
    S podzemnim vlakom se odpeljeva 6 postaj, nakar prestopiva na drugi vlak. Malo počitka, potem pa živalski vrt in dvorec Schonnbrun.

Tiergarten Schönbrunn

July 9, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 27 °C

Vroče, vroče in šeenkrat vroče. 30°C in brez zaščite proti soncu, super zvečer bova pa jamrala.
    Z linijo U4, se prupeljeva do dvorca Schönbrunn. Iztopiva ter pot pod noge. Sprehodiva se skozi vrt, mimo Neptunovega vodnjaka in vse do kavarne Gloriette. Kričiva po sonci in se usedeva za prvo mizo. Sezujem čevlje, da noge zadihajo. Naročiva Latte macchiato, Coca colo in banana split. Odlična kombinacija. Do dobra izkoristiva senco ter počijeva dobrih 40 minut. Dol je šlo lažje. Sedaj pa zoo. Na voljo sva imela dobri dve uri časa do zaprtja, kar na ma je prodajalec kart povedal, da imava krepko dovolj časa. Na izzi!
    Sprehodiva se skozi zoo in občudujeva vse kar ponuja. Živali sva praktično videla skoraj vse, no razen kita 😂.
    Ker se ura bliža zaprtju, počasi odiddva proti izhodu. V kafiču popijeva kavo in Coca colo.
    Pot do trama naju pelje mimo pavoljona Palmenhause. Velik rastlinjak z eksotičnimi rastlinami. Zaprtli so ga tik pred najinim prihodom.
    Ker sva že krepko čutila noge, se odpraviva počasi proti hotelu. U Linijo U4 in U1, prispeva do katedrale Sv. Štefana kjer tudi iztopiva. Poiščeva najbljižjo restavracijo ker tudi večerjava.
    Kropirjeva kremna juha z gobicami in domači ravioli z špinačo in rikoto. Vse skupaj posipano z parmezanom in kot pika na I, par rezin svežega pršuta. Njami!
    Tukaj napomnim tudi telefon saj sem porabil vso baterijo.
    Sedaj pa je resnično napočil čas za hotel. A kaj ko nisva mogla mimo McDonaldsa, da nebi popila šeene kave in se posladkala z tortico.
    Greva v hotel! 🤕
    Dan zaključiva, prehojenih 21 km in 26.200 korakov.
    Aja pa sonce naju je nabliskalo 😳😳
    Jutri pa počasi nazaj v Slovenijo. Vmes še malo shoopinga in ogled gradov Laxenburg.
    Najt najt 😴😴🌙

• Day 3

Laxenburg

July 10, 2020 in Austria ⋅ ☀️ 32 °C

Jutro. Še zadnji najin dan. Danes poleživa malo dlje. Ob 8:30 vstanema in odideva na zajtrk v hotelu.
    Nato spakirava stvari in se odpraviva iz Dunaja. Ustavima se v Shooping centru SCS in nakupiva nekaj stvari. Nekaj obutve, parfum, nove torbe in še par malekosti, da slučajno ne prideva domov praznih rok.
    Ob cca 13:00 uri štartama do parka Laxenburg kjer med gozdovi in jezerom, biva zelo prikupen grad. Ogledava si ga od vzunaj, nato pa na osvežitev v kavarno. Coca Cola, Cafe latte in originalni Dunajski zrezek. Ne smem pozabiti na juho z jeternim knedlom. Čisto Avstrijsko.
    Ko pokosiva, še posediva v senci, kjer bi oba najraje zaspala.
    A čas teče in prav tako pa se izteka najino kratko potovanje. Zunaj je peklensko vroče. 33°C, fino ga kuha 😂.
    Odpraviva se proti Sloveniji. Pogrešava najin vrt, teraso in belo kavo.
    Danes še pripravim metin sok, saj je na vrtu mete na pretek.