Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 11

Ugljan

24 Agustus 2021, Kroasia ⋅ ⛅ 23 °C

Jutro. Dnevi so bili kar intenzivni, zato nisem nič zapisal. V Nedeljo zjutraj sta Roman in Rozi odšla domov. Matejka in jaz sva imela jutranji pohod do kampa Ugljan in do uvale Lučica. Na vse zgodaj sva se osvežila v izredno čistem in mirnem morju.

Ko sva prišla nazaj, smo si privoščili obilen zajtrk. Poslovili smo se od Romana in Rozi, ter odšli v Muline na plažo. Ker nikjer ni bilo prostora za svto, smo se zapeljali nazaj do kampa kjer smo preživeli celi dan. Kopanje, spanje in zganjanje norčij v vodi. Super je bilo!

Večerjo smo si privoščili kar ob plaži in uživali drug z drugim. Ura je bila kar pozna, zato smo odšli nazaj na Ugljan. Stuširali in uredili smo se ter se odpravili na palačinke.

Utrujeni od dneva smo zaspali ob cca. 23:00 uri.

Naslednje jutro (ponedeljek, 23.8.2021) sta Klara in Matejka odšle domov. Midva pa mogoče ostaneva še kakšen dan. Bova se odločila glede na to, kakšno bo vreme 😊