• Day 1

Praga

November 6, 2021 in Czech Republic ⋅ 🌙 7 °C

Evo naju.Po 7 urah nama je le uspelo priti do Prage.
    Poiščeva ulico, kjer parkirava avto, ter se odpravima do hotela (Dancing house HOTEL / Tančící dům), kjer opravima check-in in odloživa prtljago.

Gremo dalje. Sprehodima se ob reki Vltavi, vse do Karlovega mosta, katerega tudi prečkava. Pot naju zanese vse do stareva mestnega središča, kjer ob znani Praški astronomski uri, pijema kavo in čakama na 19:00 uro, da se odvije predstava ure. Nič kaj posebnega a ljudje od navdušenja ploskajo.

Stolp nad katerim je sama ura, nudi panoramski pogled na Prago. Odstejeva cca 20 €, ter se z dvigalom popeljema do vrha. No jaz bi šel peš ampak Dejan... 🙃. No, nima veze, prispema do vrha ter se razgledava.
    Malo piha, zato ne ostaneva predolgo, saj ni prijetno.

P.s. 25 KČ = 1 €

Ob 19:30, se odločiva, da je čas za večerjo. V mestnem jedru, med mestnim vrvežem se skriva stara restavracija (Staromaćek) , ki ponuja tipične Češke jedi. Prijazno naju pospremijo do mize.
    Danes na meniju golaž.

Mmmmm, hrana je bil odlična. Vrhunsko servirano in šeenkrat zelo dobro. Za hrano odštejeva cca 40 eur, kar se nama ne zdi veliko.

Sedaj pa nekaj sladkega. Vsekakor TRDLO. Moj je bil polnjen z jabolki in cimeton, Dejanov pa z vanilijevo kremo in Jagodo, ki je kar kmalu končala na tleh 🤣.
    V glavnem, posladkala sva se in počasi odkorakala do hotela. Na razgledni terasi hotela si privoščima pomarančni sok in užitek ob ogledu na večerno Prago 💙.
    Sedaj pa počasi spat. Jutri je nov dan in nove dogodivščine pred vrati.