• Day 2

Pražský hrad

November 7, 2021 in Czech Republic ⋅ ⛅ 7 °C

Dobro jutro. Danes sva si pa privoščila. Po navadi se kar hitro podama na raziskovanje.
    Danes sva poležala do 8:30.
    Oblečeva se, ter se odpravima na zajtrk v hotelu. Sedmo nadstropje in prečudovit razgled na reko Vltavo in Praški grad.
    Po zajtrku v sobo, nato pa sprehajanje po Pragi. Veliko stvari sva že videla, saj sva tukaj tretjič, tako da mesto že v grobem poznama.
    Peš se napotima do Praškega gradu, preko Karlovega mostu.
    Danes je mrzlo, piha in sonca ni od nikoder. Pa dobro, saj sva se oblekla temu primerno. Na postaji za tram (Malostranské namesti), kupima dnevno karto za celoten javni prevoz. Počakama na tram št.22 in se odpeljema dve postaji naprej do Praškega gradu.

Ogledava si Katedralo SV. Víta, Starý královský palác, Bazilika sv.Jiři, Zlatá ulička in srednjeveško mučilnico.
    Pot proti jedru mesta nadaljujeva med ulicami kjer si v Starbucksu privoščima kavo. Med ulicami omamno diši po Trdlu, tako da ne morema brez njega.

Po kratkem okrepčilu, se odpraviva do Lennonovega zidu v Pragi. Tukaj je veliko mladih turistov, ki se fotografirajo ob samem zidu, zato mi komaj uspe posneti fotko brez ljudi.
    In ja, celo uspelo mi je.

Malo posediva v manjšem parku, kjer naju za kratek čas pozdravi sonce. Ampak res kratek čas.