• Day 2

Žižkov stolp

November 7, 2021 in Czech Republic ⋅ ⛅ 6 °C

S tramom se odpeljeva do Žižkovega stolpa kjer je več oddajnikov za TV. Najprej WC, saj sva komaj zdržala.
    V recepciji samega stolpa kupima karto za katero odštejema 20 €, za oba.
    Z dvigalom se povzpnema s hitrostji 4m na sekundo, vse do predzadnjega sklopa.
    Ogledava si celoten del ter občudujeva pogled na Prago, ki je mimogrede ogromna!
    Kot zanimivost naj povem še to, da je TV stolp po mnenju Avstralske internetne strani za turizem, bil 2009 razglašen za drugo najgršo stavbo na svetu.

Praga ima 1,3 milijona prebivalcev in meri 20km × 25km.

Po samem razgledu, se vrnema nazaj v središče. Tram naju odloži na Náměsti Republiky, kjer se napotima v shooping center PALLADIUM. Nič nisva kupila, sva si pa privoščila Kitajsko hrano v restavraciji Running sushi.
    Nisva bila preveč zadovoljna, ampak za prvo silo je bilo.
    Glede na to, da sva imela namen obiskati center Novy Smíchov, se odpraviva do tja.
    Prehodiva center in si privoščim Starbucks kavo. Posediva in v miru popijeva vsak svoj napitek.

Glede na to, da je Praga zelo osvetljena. Se napotiva dalje do samega gradu ( kot da še danes nisva bila ).