• Day 3

Balos lagoon

April 28, 2023 in Greece ⋅ 🌬 16 °C

Kaliméra ☺️
    Prebudiva se v vetroven dan s soncem obsijan. 7:40 odideva na zajtrk, nato pa kreneva današnjemu dnevu naproti. Danes naju čaka dolga vožnja na drugo stran Krete. Skoraj 4 ure in 30 minut vožnje do Balos lagon in mesta Chania.
    Naspala sva se kar pomeni da sva polna energije in v pričakovanju vsega lepega. Kreta nama je všeč od 1 -10, 7 (zaenkrat). 7 dni raziskovanja nato pa bova podala oceno, ampak za zdaj, nimava pritožb. Ura je 9:30, prijetnih 18 stopinj celzija midva pa na poti. ☺️🇬🇷
    Evo, po 5 urah vožnje , nama le uspe priti do lagune Lagos.
    Parkirava avto nato pa cca 15 minut peš do razgledne točke na laguna. Nič kaj prijetnih 21 stopinj celzija saj veter začini da je rahlo hladno.
    Pofotkama laguni, ki je mimogrede čudovita. Panoramski zazgled na bel pesek in turkizno morje. Res lepo! 🇬🇷
    Splačalo se je! A glede na to da je vožnja nazaj dolga, se odpreviva nazaj do hotela. Vmes se ustaviva na kavi saj se nama bo zelo prilegla ☺️.

Torej da zapišem par stavkov o sami Kreti. Kreta je največji in najbolj naseljen med grškimi otoki, 88. največji otok na svetu in peti največji otok v Sredozemskem morju, za Sicilijo, Sardinijo, Ciprom in Korziko. Kreta leži približno 160 km južno od grške celine in približno 100 km jugozahodno od Anatolije.
    Res je posebna. Če si sposodim Dejanove besede: nikakva ampak lepa. Vasi na hitro spominjajo na Mehiko. Ljudje so prijazni in ustrežljivi. Ni izklučeno da se še nebi kdaj vrnila. Današnja pot je bila najdaljša v teh najinih 7 dneh.
    Najino listo želja tokrat sestavljava kar sproti, saj sva se odločila da bo tokrat bolj na easy ☺️.

Ob 20:00 prispeva do hotela in kar takoj odhitiva na večerjo saj sva konkretno lačna. Nato pa v sobo in utrujena ležema v posteljo.