• Day 5

Heraclion

April 30, 2023 in Greece ⋅ ☁️ 18 °C

V Heraclionu je v vstopu v marino, ogroma trdnjava, ki je varaovala mesto pred nepridipravimi.

Trdnjava Koules v Heraklionu Kreta: Beneški grad Heraklion se imenuje Koules, kar v turščini pomeni trdnjava. To je impresivna trdnjava, ki obdaja pristanišče Heraklion na Kreti. Grad Koules je ogromna trdnjava z dvema nadstropjema, ki je nekoč varovala vhod v pristanišče. Grad so zgradili Benečani v začetku 13. stoletja, ko so osvojili mesto. Najzgodnejši opis beneškega gradu Koules obstaja v delu florentinskega meniha Cristofora Buondelmontija iz leta 1429.

Plačama vztopnino ( 8€ za oba), ter si jo ogledava. Zanimivo a ne impresivno. Na ploščadi trdnjave še posnameva par fotografij ter nadaljujeva po rivieri Heracliona.
    Malo sva si zaželela trgovinic zato se peš napotiva do bližnjega centra, ki je bil zaprt 😅. V Starbucksu si privoščiva Frapuccino in se napotiva nazaj do parkirne hiše da prevzameva avto.
    Pot do hotela sva tokrat nadaljevala kar po stari cesti. Čez mesta in vasi. Lepo je bilo 🇬🇷☺️.