• Day 7

Agios Nikolaos

May 2, 2023 in Greece ⋅ ⛅ 20 °C

Kalimera 🇬🇷
    Najino popotovanje po Kreti se počasi zaključuje. Danes in jutri sva še tukaj, v četrtek pa se vračava nazaj v Švico. Ura je 8:20 in odpraviva se na zajtrk. Na terasi restavracije s pogledom na morje popijeva kavo ter se dogovorima kam danes.
    Odločiva se, da raziščeva mesto Plaka in Agios Nicolaos, ki je od Irapetre oddaljen 34km (30 minut).
    Malo oblakov in malo sončka, super kombinacija za raziskovanje ☺️🌴🌊🌤️.
    Prispeva v Agios Nikolaos, kateri nama postane takoj všeč. Blizu marine parkirava avto (5€ za 4 ure), nakar se peš odpraviva v mestece.
    Čudovito je, sonce, rahlo piha, kavica in pogled na morje. Agios Nikolaos nama je od vseh mest ki sva jih videla na Kreti, najbolj všeč.
    Po kavi, ki je bila odlična, se napotima po ozkih ulicah kjer mrgoli trgovinic in detajlov za fotografiranje. Res je prelepo.
    Kupiva si pravi Grški frozen yogurt, katerega sva zmazala v hipu😌. Dejan je izbral čokoladnega, jaz pa navadnega.
    Med spustom od morje naju pot zanese do trgovinice, kjer si kupiva nove podlage za na morje. Dve prijazni prodajalki naju okupirajo in ne spustijo naprej. Res prijetni dami s katerimi bi klepetala ure in ure.

Odpraviva se nazaj do avtomobila ter nadaljujeva pot do vasi Plaka.