• Day 3

Royal palace of Madrid

October 29, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 16 °C

Dobro jutro. Glede na to da se je prestavla ura, je nama zelo dobro delo 😀.
    Zbudiva se ob 8:00 ter se odpraviva na zajtrk. Najprej sva se z dvigalom vozila gor in dol po hotelu, saj nama je receptor povedal da je zajtrk v 9 nadstropju. A kaj ko 9. nadstropja v tem hotelu ni 🤨.
    Na koncu ugotoviva da je v pritličju hotela.
    Pojeva zajtrk ter se odpraviva na metro. Najprej sva si želela ogledati zgodovinski del podzemne železnice Amden 0, a je zaradi razprodanih vztopnic preko interneta žal za danes nedosegljiv. To si bova ogledala kakšen drugi dan.
    V bližini je muzej zgodovine, katerega obiščeva. Za vztopnice odštejeva 28€. Lep zgodovinski muzej, kateri nam ni vzel veliko časa.
    Odpraviva se do kraljeve palače. Z metrojem številka 5 se odpeljeva do postaje Opera, kjer izstopiva. Na trgu Plaza de Issabel, si privoščiva počitek. V Starbucksu si kupiva kavo in pumpkin spice late. Malo posedeva ter nadaljujeva najino raziskovanje.

Kraljeva Palača z okolico, je zelo čudovit predel Madrida, kjer se zadživa kaj nekaj časa. Želela sva si jo ogledati a se zaradi gneče odločiva da raje ne. V parku starejši moški igra na klavirsko harmoniko in pričara trenutke še lepše. Narediva par fotografij ter se odpraviva naprej do galerije.